Home / werk / Nieuwe vormen van reclame

Nieuwe vormen van reclame

Reclame maken wordt heden ten dage heel anders gedaan dan een decennium geleden. Gedrukte media wordt steeds minder gebruikt, de digitale snelweg heeft de reclame in haar hand en blijft ook in de toekomst steeds belangrijker. Maar nu het niet meer eenvoudig is om een advertentie te plaatsen die nog betaalbaar is of jouw doelgroep bereikt, is het noodzaak te gaan kijken hoe je op andere manieren de aandacht van je doelgroep trekt. Hiervoor zijn talloze manieren, middelen en variëren de prijzen enorm. Dat wat voor het ene bedrijf geschikt is, is voor de ander veel minder aantrekkelijk.

Buitenreclame

Er zijn diverse manieren om opvallend reclame te maken. In dit geval gaan we het hebben over buiten reclame. Deze is eigenlijk voor praktisch elk bedrijf of organisatie aantrekkelijk. Een reclamebord buiten  op strategische plekken bereikt een grote groep mensen. Maar een billboard bijvoorbeeld is lang niet voor ieder bedrijf interessant. Als je een bakkerij hebt heeft reclame maken langs de snelweg geen enkele zin en wegen de kosten zeker niet op tegen de opbrengst. Ben je een lokaal bedrijf dan kan je kiezen voor plaatselijke borden langs de weg of in abri’s. Maar ook dit is ook kostbare methode.

Het reclamebord buiten

Een digitaal bord wat alle weersomstandigheden kan doorstaan is een buitengewoon goed middel om je bedrijf te promoten. Zeker als je het hebt over een digitaal bord waarbij je je boodschap eenvoudig kan wijzigen of je boodschap in verschillende vormen kunt vertonen. Zo’n bord kan op een plek worden geplaatst waar jouw doelgroep zich graag bevindt. Middels software kan je zelf je reclame vormgeven en aanpassen wanneer je maar wilt. Er zijn ook reclame borden die geschikt zijn voor buiten maar dankzij de uitvoering met wieltjes ook binnengezet kunnen worden. Dat maakt de aanschaf van een reclamebord buiten bijzonder rendabel. Bekijk de website JFAD voor meer informatie

Top