Home / Overige / Rhiant past openingstijden aan

Rhiant past openingstijden aan

Maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur geopend

Rhiant past openingstijden aan

Per 2 juli past Rhiant de openingstijden aan. Aanleiding is de uitbesteding van het onderhoud naar aannemer de Kwaasteniet. De technische dienst van Rhiant is via deze aannemer goed bereikbaar. Digitalisering speelt een belangrijke rol. De nieuwe manieren van communiceren, via social media en email, zijn zoveel makkelijker en toegankelijker geworden, dat Rhiant haar openingstijden zonder problemen kan aanpassen. Dit verlaagt de bedrijfslasten en verhoogd de productiviteit. “Wij zijn ervan overtuigd dat we ondanks dat de receptie alleen de ochtenden fysiek open is, wij onze dienstverlening op hetzelfde peil houden. Onze baliemedewerker gaat ook zeker niet minder werken. Wel krijgt zij er taken bij, die in de middagen door haar gedaan kunnen worden.’’

 

Contact met Rhiant

Voor contact met Rhiant zijn de volgende mogelijkheden:

www.rhiant.nl
Hier vindt u veel informatie over huren, kopen en woning zoeken

Reparatieverzoek
Voor een reparatieverzoek gaat u naar www.reparatierhiant.nl of u belt telefoonnummer 078-7518150. Ook voor dringende storingen is dit nummer s ’avonds en in het weekeind bereikbaar.

info@rhiant.nl
Uw email beantwoorden wij op werkdagen zo snel mogelijk

www.woonkeus.nl
Hier kunt u zich inschrijven als woningzoekende en reageren op het  woningaanbod in Hendrik-Ido-Ambacht en de regio.

@RhiantHIA
Twitter is een makkelijke manier om korte berichten te posten en te lezen

www.facebook.com/woningcorporatie.rhiant
Facebook is zowel privé als zakelijk een leuke manier om een melding te doen en op de hoogte te blijven van nieuws

Bel naar onze receptie
Wij zijn telefonisch bereikbaar, maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur

Bezoek ons kantoor
Wij zijn geopend, maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur. Op afspraak kunt u ook in de middag op ons kantoor terecht.

 

Rhiant heeft haar huurders via een brief geïnformeerd over de wijzigingen en verwacht hier niet veel vragen over. “We gaan niet minder doen, maar organiseren het wel anders; slimmer” zegt communicatie medewerker Eline de Rover. ‘’Rhiant heeft zich als doel gesteld de komende tijd een grote slag te maken rondom digitalisering. Zo zijn we ook bezig met een nieuwe website en een klantenportaal om klanten direct inzicht te geven in hun eigen gegevens’’.

Top