Home / Overige / Sloggi onder de paraplu van Triumph

Sloggi onder de paraplu van Triumph

Velen van ons weten dit niet, maar het merk Sloggi is een bekend merk geproduceerd door Triumph, die in 1886 startte met een klein korset fabriekje in Duitsland. Ruim 30 jaar geleden lanceerde Triumph een nieuw merk genaamd Sloggi. Inmiddels verkoop Triumph haar producten inclusief Sloggi in 120 landen over de gehele wereld. De Nederlandse vestiging van Triumph en Sloggi bevindt zich in Eindhoven en heeft 120 medewerkers in dienst. Bij zo’n duizend verkooppunten zijn Triumph en Sloggi in Nederland verkrijgbaar. Hier kun je de laatste Sloggi collectie bekijken .

Sloggi : de limited edition collection

In de herfst van 2014 bindt Sloggi een wereldster aan haar producten: Kylie Minoque. Zij wordt het gezicht van een nieuwe collectie genaamd “EverNew”. Deze collectie kenmerkt zich door de stof waarvan de bodywear wordt gemaakt, nl. dat van afgedicht, duurzaam katoen. Deze stof is zo sterk en van zo’n hoge kwaliteit dat er levenslange garantie op wordt gegeven. Tegelijkertijd wordt Sloggi geïntroduceerd in Australië, het land waaruit Kylie Minoque afkomstig is. Deze lancering blijkt een groot succes. Ook in Mexico wordt in dit jaar Sloggi op de markt gezet. Ook hier valt de collectie in goede aarde.

De collectie EverNew

Nadat Kylie Minoque de EverNew collectie op de kaart had gezet, kreeg zij na een jaar opvolging door het Deense topmodel Nina Agdal. Dit 23-jarige model behoorde in no time tot de internationale top. Nadat de bijzondere stof waarvan deze collectie is gemaakt was uitgetest bleek dat deze viermaal zo lang mooi en in vorm blijft als een normaal katoenen slip. De slijtvastheid wordt door Nina uitgedragen in een filmpje welke door Sloggi in 2016 is gemaakt en waarin zij op haar favoriete muziek keer op keer danst zonder dat haar Sloggi slip daardoor van vorm of kwaliteit verandert. De stof bestaat uit Supima-katoen met Lycra Xtra Life.

 

 

Top