Home / Overige / Samenwerking tussen aannemersbedrijf De Kwaasteniet en Rhiant

Samenwerking tussen aannemersbedrijf De Kwaasteniet en Rhiant

Dit betekent meer gemak voor de huurders van Rhiant

Samenwerking tussen aannemersbedrijf De Kwaasteniet en Rhiant

Dit betekent meer gemak voor de huurders van Rhiant

Aannemersbedrijf De Kwaasteniet uit Dordrecht gaat vanaf vandaag coördinatie voeren op het technisch personeel en het onderhoud van de woningen van de lokale woningcorporatie Rhiant. Rhiant heeft voor deze samenwerking gekozen om kosten te besparen en de dienstverlening te verbeteren. Het Dordtse aannemersbedrijf heeft veel ervaring en levert kwaliteit aan onze huurders.

 

Wat betekent deze samenwerking?
De Kwaasteniet biedt het gemak van moderne digitale technologie. Voor huurders levert dit meer gemak op om reparatieverzoeken in te dienen. De vertrouwde vaklieden van Rhiant blijven betrokken bij de uitvoering van de werkzaamheden.

Wat verandert er voor huurders?
Huurders kunnen vanaf vandaag een reparatieverzoek melden via www.reparatierhiant.nl. Huurders kunnen hierbij zelf een gewenste bezoektijd aangeven. Een extra optie is een herinnering via een SMS op de dag vóór de reparatieafspraak. Dat kan erg handig zijn!
Ook is De Kwaasteniet voor reparatieverzoeken bereikbaar via het telefoonnummer 078-7518150.

Wat blijft er hetzelfde?
• De inhoud en voorwaarden van het Serviceabonnement veranderen niet.
• Voor CV storingen aan individuele ketels kunnen huurders nog steeds zelf bellen met de Werkendamse Verwarmings Centrale.
• Voor ruitbreuk kunnen huurders nog steeds zelf bellen naar Van Leeuwen glas.
• Bij ernstige storingen buiten kantoortijden kunnen huurders natuurlijk nog steeds terecht bij de storingsdienst (ook via het telefoonnummer 078-7518150).

Rhiant en De Kwaasteniet hebben alle vertrouwen in een goede samenwerking. 

Top